fattig

ja idag åkte vi ut till nova för att handla kläder till natha, men innan dess så gick vi ut och åkte pulka med natha (bilder kommer sen)
väl på nova så var det smockat med bilar, inne i varuhuset så kryllade det av människor.
vi handlade massa bodies och lite andra kläder och ett gäng pyjamaser å strumpor.
sen köpte vi nya skor till natha..och jag hittade ett par jag ville ha med..jag har nämligen inga skor som är varma å inte läcker..men tyvärr så köpte jag inte dom.
efter att vi var klara så körde vi till jimmys syrra..dom skulle passa poo medans jag och jimmy handlade allt till julen..vi fyllde två vagnar och det slutade på 2000 nånting.
men då fick vi lite till nu med.

hemma igen och fylld frys..jimmy och natha sover..hennes pyjamasr var dö stora så vi ska ev ut i morgon och köpa några till i storleken mindre.

de e inget på tv så jag satte på sagan om ringen.
återkommer i morgon om jag fick köpt mina skor hehe.
dom kostade ju 599 och jag e dö fattig. 

Kommentarer
Postat av: Monica

ja besviken är jag nog men folk kanske kommer se det som om jag e otacksam.. vi har liksom sagt gång på gång till min syster att vi önskar oss present kort på babyland och så får jag reda på genom min mamma att dom har köpt byggklossar istället..

2009-12-21 @ 19:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0