tisdag

igår var ju som skrivits en jätte stressig dag..och dagen slutade inte efter att jag slutade skriva.
jimmy kom hem vid halv 4 tiden och sen gick vi ner och hämtade nathalie. väl hemma så ringde dom från volvo till jimmy...han hade glömt bort tiden till verkstaden med hans lastbil...så han fick åka iväg och jag och nathalie var hemma, hon var dö trött och enormt gnällig..ända tills hon fick bada hehe..hon älskar att bada.


idag har jag städat vilket jag alltid gör på tisdagar..jag älskar tisdagar hehe.
jag ska snart städa vidare, har toaletterna och dammtårkning kvar och sen ska jag tvätta lite.

just nu det jag dock på film och efter att jag städat klart så ska jag plugga.

16,30 idag ska jag och jimmy på utvecklingssamtal med nathalie...inte för att jag ser nån direkt mening med det eftersom jag brukar prata hur dagen gått och lite så varje gång jag hämtar henne..men det kan ändå bli kul att se lite närmare och prata lite längre om henne.

Kommentarer
Postat av: Monica

haha du kan ju komma hem till mej nästa tisdag o städa :D

2009-12-08 @ 15:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0