arg

jag blir så enormt förbannad.
idag klockan 05,30 åkte jimmy upp till osby för att serva bilen..han sa till mej att han skulle vara hemma till 12, vilket jag tyckte var bra..hade varit tråkigt annars att sitta en hel dag själv både idag och i morgon.
tiden gick och klockan gick över 12...över 13...över 14...över 15..ingen som ringer..ja tänkte att jag inte skulle ringa om dom nu hade mycket att göra men började bli orolig..jag började tänka att nåt hänt..vädret var ju inte det bästa och nåt kan ju hänt på vägen hem..sen tänkte jag ju att han kunde höra av sej om det blev fördröjt av någon anledning..klockan gick över 16 fortfarande ingen som ringt..inget sms heller..klockan 16,45 ringer jimmy..och berättar att han ska åka snart..jag blev sur å frågade varför han inte hört av sej eller kommit hem..han sa till mej innan han åkte att han bara skulle fixa bilen å sen åka eftersom att vi isf skulle upp till karnevalen och då vara hemma tolv och hämta oss..
han hade fikat och stått å pratat en massa vilket han sa att han inte skulle göra..sen hade det uppstått nåt problem som dragit ut på tiden..men hallå det finns telefon å sms..det tar liksom inte lång tid att ringa å säja att man blir sen.
ble så sur..så ble han sur på mej.."med du kunde ringt" sa han
ja ville inte ringa å stressa dom å störa om dom hade mycket att göra..sen har han tagirt de sista pengarna i burken annars hade ja gått iväg till affären å köpt lite gott till ikväll men ne det kan ja inte nu mer...åhh en hel dag förstörd igen.
å i morgon slipper jag iaf sitta här..då ska ja till linda..å e det sånt här väder så lär det bli att sitta där ist...annars skulle vi gått på folketspark med kidzen.

har nån tråkigare än jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0