kidz

idag träffade jag och natha monica och theo.
det var jätte kul verkligen skönt att få komma ut..det som var mindre kul var att natha skrek hela bilfärden upp och var gnällig under tiden i affären och theo hade ögoniflamation..KRYA PÅ DEJ GUBBEN
nathalie somnade sittandes klockan 15,14 och vi köpte glass sen var jag tvungen att väcka henne så att hon snulle sova i bilen hem..så det inte skulle bli som på vägen upp.
hon somnade direkt som yur var och vi kom hem vid 17 tiden..jimmy kom hem vid 17,38 och åt lite snabbt sen kom en arbetskompis till honom och de åkte för att kolla på ett jobb dom ska göra..efter det bakade vi tårta..som faktiskt blev god..men inte klar som den kommer se ut på kalaset..nu blev den som en prinsess tårta..fast god...are.
nu har jag sett på beck och jimmy ligger här brevid mej i sängen och sover..i mitten ligger nathalie och sussar..så mysigt man kan ha det ibland. men nu e den slut och jag får väll göra som natha å jimmy...sussa..i morgon kommer emma hit och håller mej sälskap lite..fråga mej inte vad vi ska göra..bara kul att nån kommer iaf. kram och god natt

Kommentarer
Postat av: linda

Hej och tack för din kommentar om barnvagen. Tror jag håller med dig där, även sambon tycker citycrossen är bättre. Ska man ha sportchassi på mondialen är den inte lika snygg som citycross som är gjord för de ju. Så tack =)

2009-07-28 @ 16:56:20
URL: http://liindatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0