sovmorgon

idaghar varit en helt underbar dag..än så länge..klockan är ju bara 14,14..men men.
nathalie sov till 09,45 idag och jag gick upp 09 så lite tid för mej själv fick jag..sen har hon lekt med sej själv hela dagen..utan gnäll för en gångs skull.
tiden har gått någerlunda fort..och hon somnade bra när hon nattades..hon vaknade och lekte lite och somnade om igen..jätte bra.
nu e hon vaken och leker igen..och jag ska snart ner å göra lite fika till henne..ska kanske försöka ge henne lite mat å se om hon e sugen på det nu.
hon har ju som sagt lagt av helt med mat..det började att hon inte ville ha gröt..vilket man kunde förstå..hon har ju ätit fröt nästan varje dag sen hon var 3 1/2 månad.
sen slutade hon äta burkmat..nu äter hon bara kräm och macka..men men det släpper väll..nä nu ska jag ner å fixa fika..
sen blir det städa lite...inte för att jag orkar men det måste göras.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0