svensexa

idag vid 13 tiden körde jag och nathalie jimmy till anders..de drog iväg direkt och jag och linda lastade in kidzen i bilen och åkte till folkets park..nathalie tittade på alla djuren fast hon var dö trött.



idag eller rättare sagt igår så fyllde nathalie 11 månader..inte klokt att tänka om en månad är hon ett år..jag fattar inte vart tiden tar vägen..tyvärr glömmer man bort att sin lilla plutt en gång varit ännu mindre..den lugna tiden är nu förbi..tänk då hon bara låg stilla å gnydde å sov hela tiden..den tiden kan man sakna..fast ärligt så saknar jag tiden innan jag fick barn med..och den gravida tiden saknar jag enormt..även fast ja kommer ha ett barn till så kommer det inte bli samma sak.
första gången e väll alltid bäst.
min poo 11 månader.

hen ja tillbaka till det jag började berätta om..efter att vi varit på folkets park så åkte vi till kristina och åt pizza..jammi var det.
sen följde vi med till stallet då hon skulle ta in hästarna..en katt hade fått 7 ungar en vecka tidigare så vi kollade på dom..naturligtvis så fastnade jag för dom alla men bokade bara en av dom..
 detta är den lilla kisen som jag vill ha..så underbart söt..bara 7 veckor tills jag kan få hem h*n..
jag ringde jimmy..han var ju inte nykter men han ville prata om att ta hem den eftersom det kan vara synd om novani..vad tycker ni??
när vi lämnat stallet så åkte vi hem till linda där vi såg på film och nathalie somnade vid 23 tiden..och vid 24 tiden åkte vi hem..just nu sover natha och jag har hyrt film och ser den..yes man..rolig fil..klockan är nu 02,43 och jimmy har inte kommit än..men han sa att han kommer snart..säkert hahaha
konsert med poo haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0