varme

igår var det tänkt att jimmy skulle få upp väggen till garaget men så blev det inte för vi hade inte färg som passade..dels det och sen började det regna...eller nej föresten det regnade inte..himlen öppnade sej ich var sky fall.
och åska.
dock så hade vi tagit ner stuprännan så vattnet bara flödade vilket inte var bra så jimmy sprang ut och försökte få in den å rätt plats vilket var rätt svårt..han ble dy blöt..så han hoppa in i duschen sur som ett ägg och hade nog använt alla svordommar som gick att hitta.
när det väl slutade regna så tog det inte lång tid innan varmen hade tårkat upp allt och det kliade i fingrarna på jimmy..så vi gick ut en runda å köpte glass och lite gott till poo.
väl hemma hade vi en liten picknik i trädgården med melon..det var ju dock bara jag och katte bo som åt melonen eller jo jimmy smakade en bit men natha dissade den totalt.


idag åkte vi ut tidigt på morgon för att köpa färg och sen åkte vi in om pang och köpte lite mums som vi åt på vägen..efter det skulle jag lämna kläder till christina som jag ska ha på möhittan.
just nu håller jimmy på där ute..sur som ett ägg som vanligt och jag får skiten för allt..går nåt fel så får jag höraatt jag sitter vid datorn hela tiden..haha.
så jag och natha e här uppe och tar det lugnt..vi flyr från det sura där nere hehe.
vad har hänt i värmen för er då??
nathalie står helt själv nu.
(ingen bra bild jag vet.)

poo utmanar ödet.

leker i ssnaden på baksidan.

Kommentarer
Postat av: Monica

hahah jag hade velat se jimmi stå där i regnet hehe.. jag hade med blivit förbannad! vad gör ni om dagarna? Kram

2009-07-02 @ 22:07:08
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: malin

vilken söt tös du har:).. Tack för du kika in på bloggen:)...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0