desperate housewives

ja idag e det sista avsnittet för sesången..va ska jag nu göra varje tisdag..å se fram emot?
men vad jag hört så e det dubbelavsnitt idag..så tänkte baka nåt gott kanske eller iaf köpa nåt å sen bänka mej framför tvn..först e det ju ugly betty å sen hela två avsnitt av dh kan ju inte bli bättre..skulle varit två avsnitt jämnt.

ja nathalie vaknade tidigt idag och jag har inget att göra..sitter bara å väntar på att vattnet ska svalna så ja kan göra välling..hon e fortfarande trött så hade ja varit hon så hade jag inte gått upp från första början.

jimmy håller på att bli förkyld och jag känner mej lite kass i halsen men hoppas inte ja blir förkyld...så här lagom till midsommar..va bull.
ja de ska bli kul på midsommar..sitta ute i sommarstugan med familjen och gå en lång promenad till lindshamn efter..härligt. det säjs ju att det ska bli fint väder..för en gångs skull då med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0