hjälp!!

nä nu måste vi komma till en vändning..både jag och jimmy..
vi måste bli nyttigare dels för nathalies skulle men främst för vår egen.
det är ju inte direkt nyttigt men chips,godis och skräpmat..tro mej vi har försökt så många gånger att ändra oss,att sluta äta godis..men vi faller alltid tillbaka..största anledningen e att jag börjar igen..jag går ju hemma och får ofta ett sötsug.
men nu måste det ta stop..jag har gått med på att sluta äta godis men läsk e nåt jag inte kan vara utan..det är ett beroende för mej..men nu ber jag er om hjälp..ni som har nyttiga recept att dela med er..skicka dom till mej så ja kan laga lite nyttigare mat..ett steg på vägen iaf.

tack

Kommentarer
Postat av: Monica

Skicka till mej med! Ska vi testa dricka mineralvatten i stället för läsk?

2009-06-23 @ 21:06:39
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

men man behöver inte sluta äta godis bara minska på det ju

2009-06-27 @ 14:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0