naglar

äntligen har jag fått gjort vi mina naglar.


så fina dom blev.
åkte hem till sara igår vid halv 6 tiden och sen var vi klara vid halv 8.
dumt att säja det men det var faktiskt rätt skönt att komma iväg själv lite.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
från en sak till en annan. inatt sov natha hos oss och vaknade vid 7.
medans hon satt och lekte så tog jag upp alla kartonger och skräp på vinden så nu e det rosa rummet rent haha nu ska jag bara fixa lite möbler å färg så kan man vistas där inne hehe.
men hon har varit lite gnällig idag och jag misstänker öroninflammation så ska åka in till sjukhuset efter att jimmy slutat jobba.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ja vet att detta kommer låta taskigt men tycker hon ser så lik ut..ibland iaf (inte så mycket på denna bilden men lite)
jag tycker när natha gör vissa miner så liknar hon chackie i den filmen "onda dockan"
ibland har hon ruffsigt hår och rynkar näsan och visar de tre tänderna som syns nu...hon ser så go ut hehe

Kommentarer
Postat av: Monica

hahha så söt hon är! Theodor hälsar din flickvän att han saknar henne! Puss på kinden natta från Theodor

2009-06-05 @ 23:18:38
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0