rymde två gånger nästan

idag rymde min lilla poo.
inte klokt..en tio månaders bebis rymmer...tänk om nån sett det..undrar vad dom skulle tänkt då.
inte för att hon rymde så långt.

ja hade öppnat altandörren som jag brukar och själv gått på toa
under tiden trodde jag att nathalie satt och lekte på golvet men det gjorde hon tydligen inte..när jag kom ut så hittade jag inte henne..hon var helt borta..när ja gick ut i uterummet och kollade så såg jag henne sitta mitt i trädgården och lekte med stenarna..och en hade hon i munnen den lilla busen.

en busig sak till hon gjort idag e att ha klättrat upp för trappan..jimmy var på ovanvåningen å fixade med nåt å jag diskade nappflaskor (som vanligt) helt plötsligt säjer jimmy "nämen hej gumman" å ropar på mej..
vi hade inte satt för grindarna och hon hade klättrat upp för trappan..tänk om hon dunsat ner...men så duktig hon är..bara nån vecka sedan hon inte kunde klättra..

lowe you poo.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0