semester

tack o lov så har jimmy semester nästa vecka och i hela 3 veckor..så härligt.
i dag tror jag att jimmy skulle komma hem med ett lass jord för i helgen kör det igång med renoveringen ute i trädgården.
poolen blev det ju inget av som ni vet men vi ska iaf få en gräsmatta..ni som varit hemma hos mej vet ju hur det ser ut..förjävligt milt sagt...sen ska vi bygga en sandlåda..om det blir nu eller som ett sido projekt senare vet jag inte.
får se om vi firar nathas födelsedag där ute.
idag ska jag inte göra så mycket..jag har ont i halsen.

nä nu har nathalie hittat de roliga lådorna med hennes blöjor,topps,salvor och allt annat smått å gott..dags för mamma att städa igen...
men ska kanske ut å gå en runda senare..får se hur jag känner mej..hade feber igår kväll så var kanske ingen höjdare att gå ut å köpa glass igår..humm dumma mej.

sen den 9-11 är det landskrona karneval..konstiga dagar de satt det på i år..brukar ju vara lördag å söndag men nu slutar det på en lärdag humm konstigt..men vi ska iaf upp dit en dag för jag är grymt sugen på en langos mm


Kommentarer
Postat av: Monica

Heej! Ska vi ses på karnevalen? Ni får gärna komma den 11 juli och hjälpa till och flytta! Haha.. Nu var jag smart :D

2009-06-24 @ 11:02:16
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0