storhandla

ja det var ju tänkt så iaf men allt blev inte inköpt.
vi åkte först till öb för att köpa min drog...pepsi max.
först såg det ut att vara slut men sen såg jag i en liten hörna att där fans 8 st 4-pack
så vi tog alla..de lär vara slut snart säkert..men jag vaktade vagnen så ingen skulle sno några hehe.
sen åkte vi till byggmax och handlade lite brädor å skit..nathalie å jag busade i bilen..hon hejade till alla som gick förbi genom att säja jajajaja eller mamamama haha...älskar när hon gör så.
sen åkte vi till city gross men det blev problem redan när vi kom till barnmaten..de hade inte nån mat utav dom natha gillar..så vi beslöt att åka inom willys på väg hem..men när vi lastade in i bilen upptäckte vi att det inte skulle gå..vi hade ju fullt av frysmat.

tur e ju att jag ska ut i morgon..jag ska till mobilia å handla skor till bröllopet och sen ska jag möta ett gäng tjejer på en fika..skönt att komma ut lite..men ska iaf handla mat till natha efter att jag varit där.
vi köpte iaf esey-up blöjor idag eftersom natha nu när det är varmt bara sover i blöjan så har det hänt några gånbger att hon vbaknat å dragit av blöjan men med dessa kan hon inte det..dock är det byggarebob på dom..känns inte nåt vidare tjejigt direkt. men men de duger väll.

nä nu e det hells kitchen igen haha se vem som vinner.
kram

Kommentarer
Postat av: Monica

när var det hells kitchen????

2009-06-29 @ 21:52:29
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: Monica

hahhaa du får inte förrvirra mej så :D Fast det e väl ikväll det e final nu va? Tror de iallfall.. Fan vad jag saknar Desperate Housewifes!

2009-06-30 @ 07:55:30
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0