center

ja jag sitter bara och väntar på att tiden ska gå.
jag ska med bussen som går 8,59 och åka hela vägen in till malmö sen byta buss därifrån mot lödde.
en jävla omväg.
där ska jag möta emma och mamma och fördriva tiden lite.
jag ska köpa strumpor för alla mina har hål i sej, jag går och nallar jimmys strumpor.
efter det ska jag åka hem men denna gången via lund.
jag tar bussen 15,00 från lödde och åker till lund, byter där och tar en linje buss och efter det tar jag bussen som går till genarp...ett jävla pendlande. men ska bli kul att komma ut igen iaf.

liksom innn så är min aptit borta under mornarna och jag sitter just nu och tvingar i mej en kopp varm choklad..mumsigt men är inte sugen på det.
men apptiten kommer nog igen snart.

har nyss laddat ner lite ny musik som jag lagt in på mobilen så jag har nåt at lussna på under den långa färden.
snart kommer kaminen hit och i helgen ska troligen anders och jimmy påbörja det lite iaf och avsluta det nästa helg...härligt. ska bli så enormt mysigt till jul att elda men var fan ska granen stå nu då? det tåls att tänka på för nu kommer kaminen stå där granen stod förra året, ja nu har jag problem.


Kommentarer
Postat av: Monica

jo allt e bara bra här hemma förutom theodors hosta.. Men det får gå ändå =) Varför har du ingen matlust?

2009-11-10 @ 16:31:41
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: Monica

jo allt e bara bra här hemma förutom theodors hosta.. Men det får gå ändå =) Varför har du ingen matlust?

2009-11-10 @ 16:31:50
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: emma

lova lova lova lova mej att aldri sluta äta bara jag oroar mej för allt och alla tak för i går fina du kram

2009-11-11 @ 06:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0