hos morfar

idag har jag varit dö trött.
jag somnade 01,30 igår...jag låg på soffan och var inte alls trött, jimmy sov i sängen och nathalie sov i sin säng..jag zappade på tvn inte ett skit på tvn alls.

idag åkte jag och natha upp till min morfar och hälsade på, det behövde han..och vi med, mamma och emma var där med och efter att ha ätit mat där och pratat lite så åkte vi till glumslöv och hälsade på pappa med.
nathalie hade jätte kul hela dagen och var helt slut så hon somnade i bilen på väg hem och sover nu med, jag och jimmy sitter i vår nya älskade soffa med kisarna.

troligen har mira fått mask, hon äter inte e hängig och kräker å har diare..stackars liten så i morgon ska vi köpa medecin.

ne nu dör snart batteriet.
 

 

god kväll


Kommentarer
Postat av: Monica

låter som en härlig dag, skönt när det e fullt upp o man slipper sitta hemma =)

2009-11-08 @ 13:07:48
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0