lund

idag har jag beslutat mej för att åka in till lund, orkar igentligen inte, jag planerar att bara gå där..skönt att komma ut lite iaf, sen sätter jag mej väll på bibblan och läser lite, måste få fart på det då det varit rätt slött denna veckan..snart dags för prov och jag känner mej inte helt 100 på att jag kommer klara det..när jag väl läser så tycker jag att det är onödigt för jag vet redan allt det jag läser och förstår inte varför jag sittermed det..det är inte ens så att jag ska lämna in några uppgifter i denna kursen utan de uppgifter jag ska göra e för min bästa, men jag kan dom ju redan. får iaf läsa igenom det lite så går det nog bra.

fredag idag och det känns mer som en onsdag faktiskt,jg är helt slö och orkar inget alls igentligen.
i natt så vaknade nathalie och skrek som bara den, som om hon slagit sej ordentligt, hon hade en mardröm och jag tröstade henne och la ner henne igen, när jag skulle lämna rummet började hon skrika igen, trött som jag var så bar jag in henne till oss...katt ungarna höll på och jag kunde inte somna, jag fick inte resa mej upp och säja till dom häller för så fort jag rörde mej så vaknade nathalie..hon kanske hade en mardröm om mej för när jimmy gick upp så rörde hon inte ett finger.
hon somnade till slut liksom katterna och jag gjorde det med efter ett litet tag.
när jag lämnat henne på dagis idag så gick jag hem och gjorde fattiga riddare hehe var så sugen på att prova dom..och goda var dom haha..inte världens nyttigaste frukost men jag e ju inte helt nyttig heller.

har inte så mycket mer att skriva just nu så skriver kanske mer senare.
ha det bra idag

Kommentarer
Postat av: emma

förlåt att jag inte följde med i da :(

2009-10-23 @ 14:42:59
Postat av: Monica

nästan gång får du komma hit o gå här i landskrona =)

2009-10-23 @ 18:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0