tisdag

äntligen var det tisdag igen, äntligen desperate houseviwes och uggly betty.
igår inköptes den nya marabous choklad vinter. .. inte någon favorit alls.
smakade juligt ja men passade inte i nån choklad.
men det kanske bara e vi???

det är bättre med halsen nu tack o lov..
i morse tog jimmy nathalie till dagis och jag fick sova vidare..jag vaknade 09,39..så härligt.
idag har jag städat och fixat i ordning nathalies rum..skötbordet har åkt ut ur hennes rum och in i det andra rummet...sen har jag flyttat in hennes säng i sitt rum och mublerat om lite.

senb fick jag ett roligt sms från monica..eller inte skratt roligt men roligt att få det..en fråga om jag ville gå på bio på lördag..och ja det är naturligtvis så att jag ville...tack för frågan monica ska bli otroligt kul.


Kommentarer
Postat av: emma

hej den chokladen lät god vad var det för smak???? har du provatdom maraboue med fyllning dom två sorterna???? hör av dej så man får svar kram emma

2009-10-21 @ 16:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0