20090922

idag har jag noll att göra...jag städade igår så det kan jag inte göra..eller jo jag kan plocka undan lite vilket jag ska göra snart.
jag har hyrt en film på boxen idag..som jag ser nu....för andra gången.
tiden går ju fort även fast jag inte har nåt att göra..två timmar tills jag ska hämta nathalie.
jimmy ringde innan och hade inget att göra på jobbet så skulle ev hämta en skopa stenmjöl och sen komma hem å fixa lite.

jag har igentligen inget att skriva om men kan ju nämna hur det går för nathalie.
igår flyttade jag in hennes säng till oss och nattade henne i vår säng och flyttade över henne så sov hon 2,5 timme sen vaknade hon...efter att hon somnat om i vår säng så flyttade jag över henne igen så sov hon i 2 timmar igen.

humm när vi kom till dagiset idag så var nathalie väldigt mammig så hon lekte lite och sen gick hon till mej och höll koll hela tiden..men när mollie kom idag och skrek och grät mer än nathalie så slutade natha gnälla...
men när jag gick så började hon igen...


nä fy för nu började det regna..tur att vagnen har regnskydd på sej men bull e att ja måste gå ner i regnet..hur kul e det på en skala..
ne nu ska jag väll ta och njuta av min stund i lugn å ro.

hörs sen.


Kommentarer
Postat av: Monica

Leta på min blogg, på vänstra sidan någonstanns finns där en bilf/länk på den som gjorde min blogg.. Jag tror jag betalade 150 kr men minns inte riktigt.. Men inte mer äm 200 iallfall

2009-09-22 @ 12:49:39
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0