inskolning sista veckan

jag har nyligen lämnat nathalie..det gick bra en klart så förstod hon vad hejdå betyder..
som tur var så var idag och elin å malin där å lekte med henne.
hon har fått många kompisar där..mollie som är lika gammal bara två månader äldre..sen e det tilda som är 6 månader äldre har jag för mej..elin ida och malin är 4 och 5 år så de är sista året på dagis men hur goa som hälst med nathalie.

idag ska jag hämta henne klockan 14,00 och jag ska städa idag hade jag tänkt.
har nyss ätit frukost och ser på film.

för övrigt idag ska vi inte göra så mycket, det är föräldrarmöte på dagiset idag men vet inte om jag orkar gå, jimmy kanske vill gå.

nä nu ska jag faktiskt ta och göra lite nytta här hemma.
skriver nog lite senare

ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0