klädparty

igår var det klädparty hos monica jonas å theo..så kul det var.
tack fr en underbar kväll..synd bara att det inte ble nåna tacos...men det tar vi en annan gång.
vi åkte dit fattiga och åkte hem ännu fattigare..otroligt..men det var fina kläder och jag kände mej nöjd efteråt.
nu vill jag bara ha hem kläderna...men jag funderar starkt på att ha ett klädparty här hemma fast sen.. i januari var det va?

idag ska vi åka upp till osby..om ett litet tag.
i morse så vaknade nathalie med ett härligt solskenshumör..efter att ha skrikit hela vägen hem i bilen och somnat direkt vi la henne i sängen.
hon gick upp och lekte med katterna...efter ett tag kom hon in till oss och klätrade upp i sängen...det stank bajs så jimmy skulle gå å byta...men det var inte hennes bajs som luktade..hon hade nämligen grävt i katttoan ch dragit ut en å annan bajskorv och trampat på dom..tack o lov så åt hon ingen iaf.
så hon åkte i badet och jag fick bädda rent i sängen för där var var det bruna fläckar.

men men nu ska vi strax åka.
ha en underbar dag.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0