27/12

dagen började lugnt vi bara mös och tittade på film.
kl 12 åkte vi bort till nathalie,amanda och agnes.
nathalie skulle vara där någon timme så jag kunde åka i lugn och ro för att handla en tn till nathalie.
lätare sagt än gjort..först åkte jag till elgiganten på mobilia..där köade jag efter en parkering i 5-10 minuter så sket i det och åkte vidare ut mot svågertorp. först in på siba...där fanns inte en ända tv som var mindre än 40"
så gick in på onoff och där hittade jag två..en 24" för 3000:- som kostat 4200:- och en 32" för 2600:- kostade 5200:-
jimmy tyckte jag kunde åka till elgiganten på jägersro först och kolla så gjorde det..men där fanns inget billigt alls, så åkte tillbaka till onoff och köpte 32" tvn..och ett väggfäste (fast ska lämna tillbaka den och köpa en annan)
under tiden hade nathalie smsat flera gånger om att nathalie var jätte ledsen och ville bara till mej som tur var så hann jag iaf utföra ett ärende innan jag åkte och hämta nathalie..under hela färden ute rök min mobil av sms och samtal..ringde den ena mobile n så ringde den andra, sen kom sms å fler samtal...jag blev stressad och irriterad på jimmy som bad mej göra en sak och när jag gjorde den så ansågs det fel..men när han klickat mej så ringde han upp direkt efter när han insett att jag hade rätt.
jag åkte för att hämta nathalie..därefter åkte vi och handlade, vuxna nathalie skulle ha hårfärg och pepsi hundmat..sen blev det lite mer naturligtvis..nathalie skulle ha mjölk och jag köpte julmust.

väl hemma lagade jag lite mat, efter det började mitt illamående så jag slog mej ner i soffan under täcket och på med tnv..nathalie är så underbar och leker med sej själv och kramar och klappar på mej.

vilken underbar älskling jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0