aaahh

i morgon blir nog allt lite stressig för lilla mej.
jag ska lämna nathalie kl 9
sen måste jag hem och städa för här ser ut som ett bombnedslag enligt mej.
blir väll så när alla är hemma dygnet runt..städar jag så dras skiten fram direkt igen.
efter att jag städat så måste jag iväg mot min vilja ska jag åka toysru för att inhandla två paket till som jag naturligtvis lyckats glömma.
och sen hämta nathalie kl 2.

äh det ska jag hinna..vet exakt vad jag ska handla iaf..tror jag.

veckan lär bli otroligt proppad, en av dagarna får vi ju mötas nathalie så vi kan byta julklappar:)
sen ska jag se om elton vill busa med nathalie en dag fast det lär nog bli först efter jul.
dagen efter julafton ska jag äntligen få träffa sandra igen..jag har inte sett henne på över ett år..hon är bara hemma nu över jul så ska bli otroligt kul att träffa henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0