dag 18 min favoritfödelsedag

det minns jag inte..kanske när jag fyllde 20..den dagen minns jag och den dagen var helt underbar.
min bästa kompis sedan länge skulle komma ner efter att vi inte setts på evigheter.
fast redan på morgonen tog jag bussen till jägersro för att gå på systembolaget..det hade jag sett fram emot länge hehe. jag åkte dit och handlade lite olika sprit sorter. när jag skulle betala blev jag besviken över att de inte bad med visa mitt leg, så jg ringde jimmy ..han i sin tur åkte till jägersro och berättade att hans tjej varit inne och handlat nyss och att jag bara var 16 år och att dom inte bad mej visa leg...de blev helt stirriga och sa att sånt aldrig bör hända.

när sandra kom så möttes vi vid stationen vi gick därifrån för att komma på något att göra, vi båda var hungriga så vi köpte några hamburgare, så kom vi på att vi kunde hyra en trsmpbåt och trampa runt kanalen..så vi köpte även med oss lite godis..det var så otroligt mysigt att trampa och vädret var så enormt fit och varmt.
när vi kom tillbaka så gick vi mot folkets park och där fick sandra med mej upp i parisehjulet..jag var jätte skraj hehe.
efter det minns jag faktiskt inte vad vi gjorde men det var en helt underbar dag.

eller jo, när jimmy slutade jobba och sandra åkt hem så körde anders oss till big bowl..jag kan säga att det inte gick nåt vidare bra för mej, en kille kom fram och frågade om jag ville ha dom där stöd skenorna så klotet inte kan åka ner i rännorna..sen åt vi middag på restaurangen och sen åkte vi hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0