dag 19 det här ångrar jag.

oo jag har mycket jag ångrar..en hel del som jag gjort skada för oxå..men dom kommer jag inte nämna här..dels för att jag vill inte berätta dom och dels för att jag skulle bara må dåligt över dom.

en sak som jag ångrar enormt mycket, som jag skulle göra allt för att få göra igen är min skolgång..jag ångrar att jag var så enormt blyg att jag blev mobbad, jag drog mej undan men jag fick ändå vänner, men jag önskar att jag varit mer pratglad och vågat säga ifrån.
sen när vi kommer till betygen så ångrar jag att jag inte legat i mer..jag tror att de flesta vuxna ångrar något från deras barndom..kanske inte de som fått allt men ändå...alla vuxna vet ju att det var så mycket bättre i skolan, man hade inga bekymmer och allt man behövde göra var att sitta någon timme och plugga..inga problem ju.
men jag orkade inte ens det, jag la av och i gymnasit som faktiskt var en helt underbar tid...den sket jag i..jag hoppade av och gick miste om allt det där som jag innerst inne ville ha.
så det är vad jag ångrar mest..att jag inte tog för mej mer i min barndom och att jag sket i skolan.
jag tänker ofta tillbaka på den tiden men hur jag än gör så kommer jag aldrig få göra om det. allt jag kan göra nu är att leda nathalie rätt och få henne att inte göra om mina misstag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0