dag 22 detta upprör mej

det finns väldigt mycket som gör mej upprörd.
med risken tt låta som en rasist nu så tycker jag att det som gör mej mest upprörd är att det inte finns några jobb här.
jag har sökt jobb i 6 år utan att ha fått mer än behovsanställningar.
arbestsmarknaden är otroligt hård just nu..och hårdare blir den för befolkningen ökar.
jiksom en sak till som gör mej upprörd är våldet..nästan varje dag så sker någon form av brott och tittar man på efterlyst så varje gärningsman beskrivs som en eller flera män som pratar med brytning.
varför inte bara stoppa invandringen så att det blir fler jobb, bostäder och våldet minskar.. vi som bor i sverige har ju ingen chans för att få ett bra jobb om det är 100 som söker jobbet, eller kunna gå trygga på gatorna när det är mörkt..men det är kanske så att i sverige ska man leva i skräck??


(måste bara tillägga att jag inte är rasist, jag tycker bara att det svenska sammhället har förstörts pga för hög invandring...jag tycker att de invandrare som inte sköter sej ska inte sättas i fängelse utan de ska ut från sverige..jag vill inte leva i skräck och jag vill inte att nathalie ska växa upp i denna världen som den ser ut nu..jag kommer ju ligga sömnlös när hon är tonåring och ska festa)

Kommentarer
Postat av: nathalie

håller me dig helt o hållet o yttrar man sig så säger de rasist! men hade vi kommit till deras länder hade vi fått anpassa oss efter dem, de hade inte anpassat sitt land efter oss

2010-12-13 @ 18:59:40
URL: http://sprinchorn.blogspot.com/
Postat av: Anonym

exakt..det är så jag känner...alltså vi bygger teplen till dom men kommer vi till deras land så bygger de inte en kyrka till oss

2010-12-14 @ 10:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0