glömt nåt

det känns som att jag har glömt nåt..men vet inte vad..så kör en liten lista här.

jag har städat, hängt in all tvätt.

badat nathalie och duschat pepsi.

packat väskan som innehåller:
12 blöjor..borde väll räcka tror jag.
våtservetter.
pyjamas till mej och nathalie.
myskläder.
ombyte till dagen efter till mej och nathalie.
kläder till jimmy.
välling.
extra kläder till nathalie.
nappflaska.

den kommer innehålla hundmat, smink, tandborstar.

alla julklappar ligger redå att lasta in i bilen och janssonsfrestelse gör jag i morgon bitti.

tror det är allt men känns ändå som att jag glömt något.

idag öppnade amanda och agnes sina paket och tydligen så var det något uppskattat..agnes fick en trumma och amanda fick en dock sitter.
det är svårt att handla till andra barn än sina egna men tydligen valde jag rätt hehe.
i morgon får nathalie se vad hon fått för nåt kul av dom:)

förra året var inte nathalie rädd för tomten så får se hur det blir detta året.

jo tack nu kom jag på vad jag glömt..jag måste tömma och ladda kameran..haha tur jag kom på det, har iofs flera bilder att ta med kameran men ändå det måste ju göras för eller senare.

om jag inte skriver i morgon så GOD JUL PÅ ER ALLA HOPPAS NI FÅR EN UNDERBART TREVLIG JUL.
ps: nathalie..din julklapp är mest på skoj fast gnska händig om du fryser hehe

Kommentarer
Postat av: nathalie

ja de va verkligen en fullträff till töserna:-) Ja får se va ja får i morgon:-D de har kliat i ringarna men ja har låtit bli haha! Fryser, då passar de mig för de gör ja alltid hahaha!

Hoppas ni får en underbar jul! Många kramar till er

2010-12-24 @ 00:09:55
URL: http://sprinchorn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0