hahahaha

jag som inte hade något alls att göra idag..det ändrades när jag tittade ut genom köksfönstret.
jag såg bring-killen komma cyklande och såg hur han vinglade..när han kom så jag kunde se hela cykeln så såg jag även att laban jagade honom..killen viftade med ena handen och försökte hålla balansen med den andra och sammtidigt cykla mellan brevlådorna..det såg faktiskt väldigt kul ut..
jag undrade för mej själv var hans husse och matte var, jag jag slängde på mej jackan och släppte ut pepsi..de började leka sina vilda lekar så jag gick och frågade grannen som har laban om de saknade en hund.
han hade smitit ut när de var ute i garaget.

vi bestämde att de kunde leka lite eftersom de hade att göra inne och jag ändå skulle ut med pepsi.
när jag såg att sopbilen kom så tog jag in vovvarna här inne och de lekte vidare fast som tur var så gick det inte lika vilt till.
sen gick vi ut igen och de lekte en stund till innan jag skulle åka till affären och dålämnade jag laban.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0