problem

jag har haft problem med bloggen så har inte kunnat logga in och skriva på ett tag så här skriver jag många olika inlägg ist för att göra många olika..skulle ta för lång tid hehe.

Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick


dag 24 det här får mej att gråta.

det är mycket som får mej att gråta, jag har enormt lätt för att gråta, det räcker jag ser något på tv så börjar jag stor böla.

dag 25 en första.
jaha en första...vet inte vad jag ska skriva här.
jag kan ta första dygnet med nathalie.
det var faktiskt ganska kul hehe, när hon hade kommit till oss så var vi naturligtvis trötta, jimmy körde hem sin syster och jag somnade på sängen med nathalie i famnen. när jimmy kom tillbaka så inväntade vi bara att få komma till vårt rum på patienthotellet men det inträffade aldrig..de ville att jag skulle kissa först, till slut ljög jag och sa att jag kissade bara för att få komma iväg..vi flyttades till ett väntrum för alla rum var upptagna tydligen, det skrämde mej lite, jag kunde knappt sitta så ont jag hade. när vi väl blev hämtade så fick vi gå i gångarna under marken, väl framme på vårt rum så ville vi inget annat än att få sova..men fick vi det? nä. och jimmy som brukar bli grinig om han inte får sova började det hela med att sucka..så fort nathalie gnällde då sa jag "och där började det..hur ska det bli sen om du redan nu börjar sucka haha"

dag 26 mina rädslor.
oo det har jag många, jag är rädd för spindlar...det är min stora fobi.
i vissa fall kan jag bli rädd för det övernaturliga i de fall då man hört att folk blivit knuffade ner för en trappa eller att en stått och stirrat på en vid sängkanten när mn öppnar ögonen.
det kanske låter dumt men jag är rädd för att åldras...jag vill inte bli gammal jag vill fortsätta vara ung och det kan ha med att göra att jag slösade bort min ungdom, jag fick inte göra det som jag verkligen ville göra som ung och det gör att jag oftast tittar tillbaka..så ju äldre jag blir destu ledsnare blir jag fr att jag aldrig fick göra det jag ville. det är mina rädslor.

dag 27 min favoritplats.
detta tåldes att tänka på. jag försöker komma på vilken plats som får mej att känna mej hemma och som gör mej lycklig..det lätta svaret skulle vara min säng för där är jag lycklig när jag sover men jag vill hitta den plats som jag en gång i tiden kommer uppsöka just för att finna lite ro..just här finns ingen sådan plats..eller jo hemma hos nathalie..där känner jag mej glad. om jag går tillbaka till men barndomsplats..glumslöv, där finns många minnen, många platser som jag trivdes på men ingen jag kände mej till ro på. så det finns ingen sådan plats tyvärr, vill jag känna mej till ro så fnns faktiskt inget mysigare än en runda i skogen för mej..det är helt avslappnande.

dag 28 det här saknar jag
oj det är mycket jag saknar, tex att få sova länge på morgonen saknar jag..men det är ju bara en liten sak. jag saknar min barndom, jag skulle göra allt för att få göra om min barndom...att få rätta till de fel som jag gjorde då..att njuta mer av det jag hade för nu i efterhand så inser jag hur bra man hade det då.
ok nu ljög jag nog lite jag skulle inte göra ALLT för att få göra om det, jag skulle aldrig ta bort nathalie för att få göra om mitt liv. en sak till jag saknar är att få vara normal...alltså kunna få barn på ett normalt sätt, bara det att få ta ett grav test och få ett + skulle göra mej så enormt lycklig..ist så vet jag ju att något är på g och de tar ett blodrorv på mej och jag får ett svar via en telefon..det är asolut inte samma sak..så det saknar jag.


det var dom dagarna som jag missade innan jag fick igång bloggen igen.
jag som fortfarnde är förkyld och inte allt på bättringsvägen ska bara vara inne och ta det lugnt idag. lite lussebak blir det troligen men inget annat, i morgon är det möte i lund igen och efter det så ska det inhandlas för janssonsfrestelse som jag ska ha med mej till jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0