tro mej eller ej men det skrämde mej

jag var totalt rastlös nu för ett tag sedan..så jag och pepsi gick ut på baksidan så han kunde få leka av sej lite och jag kunde ta bilder på fullmånen.
pepsi sprang efter mej och jag fick en fin bild på han


det blev inga bra bilder på månen eftersom jag inte kunde zooma så långt:(
men tog lite andra bilder var av en skrämde mej enormt och efter åt med.
ska visa er nu..vet inte om ni ser det jag ser.

ser ni?
jag trodde först att det bara var min andedräkt som gjorde röken..men efter att ha tagit tre bilder på samma ställe utan att få någon rök på bilden så blev jag övertygad..och det stärktes när det knackade två gånger i väggen..inte knäppte utan knacka och pepsi blev jätte stirrig..han rusade runt och var jätte rädd..när jag öppnade dörren och skulle in så var novani där och hon blev oxå rädd och sprang iväg med sror svans.
ja blev helt skrämd och kände krypningar i hela kroppen.

så tro mej eller ej men jag blev riktigt skrämd av detta..särskillt nu när jag e själv hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0