helgen

ja jag vet att jag inte skrivit på ett tag.
har inte haft tid plus så har jag inte kunnat.
för det första så i fredags så formaterade jag datorn och det tog en jävla tid men nu är det gjort iaf.
i lördag var vi på fest hos linda och anders, nathalie var jätte duktig hela tiden...hon dansade och åt och busade runt.



på söndagen var vi bara hemma och tog det lugnt. vi gjorde ärligt inte ett skit.
iaf inget av värde.

i måndags så åkte jag med jimmy på jobbet och efter att han var klar så åkte vi till ikea och köpte stolar och ett bord till nathalie..rosa i mammut serien..sen köpte vi plast glas och bestick till henne.
när vi hämtade henne på dagiset så hade vi monterat upp det och dukat lite fint..när hon kom in på sitt rum blev hon jätte glad..jag fotade lite så lägger upp det här så ni får se själva.


här har vi bordet och stolarna innan marodören kom hem

det första hon gjorde var att smaka på glasen hehe

nathalie har slagit sej till ro och börjar leka och undersöka

hon är väldigt bestämd hur hon vill ha saker och ting.

idag ska nathalie på 18 månaders koll och få en vaccination.

som tur e så är jimmy hemma. ska hämta henne 14,30.

ska även posta en massa tradera paket. så en lugn dag blir helt plötsligt fylld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0