modell foto

i fredag var en jätte trevlig dag. hade så enormt roligt.
jag åkte in 12,59 till malmö och mötte marlene. vi gick lite i stan och kollade in rean.
15,15 gick vi upp till studion. där fick vi instruktioner om hur allr gick till, sen bytte vi om. sen fick vi vänta ett bra tag innan vi blev sminkade. marlene började..hon blev jätte snyggt sminkad, jag blev lite missnöjd med min sminkning...jag bad om en naturel look..så frågade hon om jag inte skulle ha nån färg så jag sa ja till en lila färg..sen ville jag ha lite eyeliner och fick det, på ena sidan blev det bra, på andra sidan blev det skit.
sen fick vi gå in i ena studion, där fotades vi med olika motiv, sen fick vi byta om igen och gå in i den andra studion där vi fotades vid en stol och en vit duk..efter det fick vi byta om och sen kolla igenom bilderna vi ville köpa..så många det var..alla skulle kosta 3000:- jag valde att köpa 3..sen fick jag en gratis eftersom jag angav 10 namn på en namnlista.

här kommer bilderna..


Kommentarer
Postat av: Monica

Fina kort =) Ja går heller aldrig i klockan men jag vill verkligen lära mej att göra det =) Theodor slänger iväg en puss till Natha oxå även om den e lite snorig.. Hehe

2010-01-24 @ 14:19:36
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/
Postat av: emma

min vackra syster

2010-01-24 @ 15:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0