pluggar

just nu sitter jag framför brasan och bluggar, jag har i stort sätt kört fast med ena uppgiften så har hoppat till nästa.
igår hämtade vi nathalie vid 16,15 och hon var på strålande humör och ville inte hem..som vanligt. väl hemma så lekte hon och jimmy medan hag gjorde fläskpannkaka..mm så gott..men när jag skulle sätta in den i ugnen så tippade den över och det rann ut lite..men som tur var så var det bara lite, otur var att det rann ner i springor och överallt så idag måste jag försöka få rent där så gott som möjligt, vill ju inte att där ska bildas mask där eller annat äckligt...som till exempel på min gammla arbetsplats, när jag jobbade på ett skolkök..detta hände inte när jag jobbade där som tur var men ändå..de hade lagat mat och använt en stor mixer..de hade rengjort den men det hade runnit ner mat och sammlats i en hörna..i den hörnan bildades det mask....fy fan va äckligt..hoppas det inte har gjort det när jag gick i skolan..blä.

idag när jag lämnade nathalie på dagis så var hon hur glad som hälst hon sprang direkt och kramade fröken och sen kramade hon mej hejdå..hennes kompis dino hade redan kommit men han var på ett rosenrött humör..arg då.

får se när jag hämtar henne idag för jag har som sagt mycket att göra med skolan å sen tvättar jag och sen ska jag dessutom göra vid ugnen..och komma på vad vi ska äta idag. humm.

jaja nu e det dags att ta min drog hahahahaha ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0