datum

framöver händer en hel del i vår vardag..det är roligt tycker jag att saker och ting händer.
datumet för nathalies kalas är nu satt och ni som är bjudna har fått ett sms, monica, hoppas du fick ett för skickade till dej.
sen på fredag,lördag och söndag så jobbar jag, både tråkigt och roligt, på fredag händer även andra rolig saker men dom näms inte riktigt än.

varje helg i juli jobbar jag samt första veckan i augusti. bra ed lite extra pengar.

sen fyller ju min älskade poo år, tänk att två år redan har gått.
en tripp till skånes djurpark planertas med..ev nu i veckan. vi får se.

nä nu har NÅGON gjort ett kalas i byxan..mindre mysigt så nu får mamma rycka in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0