feber

inte klokt, igår började jag känna mej slö i kroppen och fick ont i huvudet, i dag vaknade jag med huvudvärk och kände mej slö men hade ingen feber.. på eftermiddagen hade jag feber, 38,0 och nu klockan 21,11 har jag 38,6 graders feber..känner mej slö och har absolut ingen ork, som om inte det var nog så åker jag på en minder deprition som jag drass med just nu, men som vanligt så förstänger jag det och väntar på att allt ska spricka.

nathalie och jag har varit själva idag och det har arit påfrästande må jag säja, hon har varit jätte snäll pch skött sej själv nästan hela dagen men hon har haft sina stunder då jag försökt förklara för henne hur jag mår men utan resultat utan bara mer skrik. nu ska vi försöka få henne att sova vilket kan innebära lite problem. hon har borstar tänderna och nu ska hon bara få nya trosor på sej sen är det sovdags. 

i morgon skulle vi ha åkt till skånesdjurpark men det blir ju inte av tyvärr..så får väll ta det nästa år tyvärr.
men hänger inte läpp för på fredag förändras vårat liv till det bättre och då har jag nåt att se fram emot..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0