midsommar och helgen

midsommar blev inte alls som planerat. vi skulle upp till landskrona men eftersom jag fick lunginflammation så fick det ställas in tyvärr.

vi firade hemma själv, det var mysigt faktiskt..vi åt midsommarmat och efter det gick vi ut i skogen..efter det var det jordgubbar å sen mys med film å gottis. nathalie var uppe sent och hade jätte kul.
övrigt i helgen så har jag mått bättre, igår var vi ute och handlade lite mat å idag kom wille hit så jimmy å han målade panelerna och är nästan klara, sen kom linda,anders och elvira hit..efter att de åkt somnade nathalie och när jimmy och wille avslutat för dagen så åkte vi till donkan..sen hem till linda och anders där nathalie och elvira badade och hoppade i studsmattan..nu sitter vi hemma igen och nathalie somnade helt utmattad av dagens äventyr.
jag och jimmy sitter i soffan och myser med pepsi och choklad..ett bättre avlut på helgen får man leta efter.


i morgon efter att jag lämnat nathalie så e det dags att ringa försäkringskassan och sen ska jag åka in till toysrus och skriva anställningsbevis och köpa pool och lite annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0