igår

igår var en såndär total händelselös dag, jag satt bara och segade framför datorn, sen storstädade jag, ännu en gång..två dagar på rad fast på olika ställen..så nu är även ugnen och skåpet i badrummet rent. efter det så fick jag kontakt med en gammal klasskompis chris..det var väldigt trevligt att snacka lite. efter det gick jagner för att hämta nathalie och hade helt glömt bort at det var fixardag på dagis så blev lite överraskad när jag såg alla bilar, sen kände man doften av eld och kom direkt på att det var den 23 och fixardag..först tänkte jag inte stanna för var ju tvungen att gå hem och göra mat, men stannade ändå, ringde jimmy och meddelade att han kunde komma dit ist för att åka direkt hem. nathalie däremot ville hem hon sprang mot grinden när hon fick chansen och skulle vara i min famn hela tiden så jag kunde inte hjälpa till direkt. men efter maten så var hon på benen igen och sprang och lekte, efter fikan så såg man inte mycket av henne mer och jag kunde hjälpa till att bygga klart kojjan, sen kom jimmy och hjälpte till lite innan vi alla var klara runt 18 tiden och det var dags att gå hem.
väl hemma fick nathalie mjölk och kaka..jag var så stolt att hon drack helt själv både på dagis och hemma.

på kvällen fick jimmy feber och är hemma idag så jag körde iväg nathalie till dagiset, ja idag tog vi bilen när jag fick chansen till det..dessutom e jag lite slö idag.
hemma igen så gjorde jag frukost och vi såg en film, nu vilar jimmy i soffan och jag ska fixa lite med pluggandet hade jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0