lite ledsen

jag har inte krivit på ett tag för jag har inte orkat, jag har varit ledsen och det går inte en dag utan att jag börjar eller nästan börjar gråta.

i söndags beslutade vi oss för att vi inte kunde behålla mira och tuff, det tog i när jag satte in annonsen på blocket och blev otroligt paff över att en ringde bara en timme efter att anonsen kommit in. jag hann inte riktigt förstå vad som hände så när jag la på luren så började jag gråta. dom kom för att kolla på tisarna..ett trevligt par som inte hade barn men bodde på landet. mira som är väldigt nyfiken kom direkt fram men tuff är lite skygg.
de ville ha katterna och fick även med klösställningen som dom älskade. som hejdå fick jag ett rivmärke på fingret av tuff.

när de åkt började jag stor böla.

efter att jag nästan förtränkt det som hände så åkte vi ut för att köpa en ny katt toa till nova som inte ville gå i vår gammla. sen kollade vi även efter ett soffbord, vi har ju köpt en ny soffa och matta så vårt gammla sofbord passade inte längre, vi hade hittat ett snyggt runt soffbord för 3100:- men det var lite för stort men stod ändå högt upp på listan. vi åkte in om em möbler för att kolla om dom hade nåt kul...vilket dom hade, vi åkte där ifrån fattiga..men vi fick ett soffbord iaf.

så här såg det ut innan, älskade den soffan men kunde inte ha skinn med katter, ironiskt nog så gör vi oss av med katterna strax efter, men det fanns fler anledningar som jag inte vill nämna här.

 såhär ser det ut idag, saknas bara något fint på bordet sen är det perfekt.

idag ska jag ut på praktiksökande, så åker in till malmö klockan 10.
har sökt som en idiot via mail men inga svar och det är snart dags för praktik så jag fick tipset att åka in och prata med dom direkt, så det är vad jag ska göra...meddelar sen hur det gått.
och idag åker nathalie in med dagiset till lund, dom ska kolla på teater vilket jag kan tänka mej att nathalie kommer älska.

Kommentarer
Postat av: emma

vi kan ta dom

2010-03-02 @ 09:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0