veckan

helt otroligt vad konstigt denna veckan går.
i tisdags kändes det som en måndag vilket gjorde att hela veckan e fel..så idag blir det som en onsdag..fast tänker jag framåt så e det bra..för snart e det helg.
helgen är fullbokad vilket gör att jag längtar till helgen..vi brukar inte ha nåt att göra under helgen så därför så ser jag fram emot denna helgen.

i dag ska jag plugga och betala räkningarna..jätte kul eller hur?

till något roligare:

nathalie hennes framsteg gör mej så lycklig.
hon dricker ur glas helt själv, vist hon spiller ut ibland men det förstår man, hon e ju nybörjare.
sen inatt..hon sover i sin säng men i vårt rum..jag vet ja e lat.
hon vaknade mitt i natten och hoppade upp i vår säng, både jag och jimmy blev överraskade vi trodde det var novani som hoppade upp i sängen så vär vi tittade så såg man henne komma krypandes. så sött.

hon är jätte duktig när vi går till dagis, hon sitter fint i son vagn och tittar på bilar och djur..sen på vägen hem så går hon själv ibland och åker vagn ibland.

nä nu ska jag se klart filmen och äta frukost.

Kommentarer
Postat av: Monica

tack så mkt vännen =)

2010-03-25 @ 10:07:12
URL: http://ljusenimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0