bilder från dagen

idag fyllde natalie 2 år..GRATTIS HJÄRTAT så vi firade med att låta kidzen leka på entres lekland..malin och hennes dotter ronja kom oxå, här kommer lite bilder med lite text till.




natalie och nathalie ska åka kana

grattis natalie

natalie,nathalie och ronja

på äventyr

denna kanan åkte jag och nathalie och guu vad yr jag blev, och naturligtvis så ville nathalie åka den en gång till

glass time..mmm vad gott

nathalie och ronja

nathalie hittade ställets störta boll

nathalie förundras hur golvet försvann under henne hehe

hallå där uppe

tittut

nathalie hittade det mest intressanta på hela stället, ett stort fönster som visar massor av bilar och en grävmaskin.

det tog inte lång tid innan natalie oxå hittade fönstret

nathalie marlene och natalie

natalie ger nathalie en kram, när de sa hejdå kramade de varandra igen.

nathalie som inte sov middag under bussfärden dit somnade direkt hon hamnade i vagnen..
just nu sover hon men väldigt tunt, jimmy sover och jag ser på film men ska nanna nu för är dö trött.

god natt på er 

Kommentarer
Postat av: Monica

hej! antar det var du som hade skrivit om när vi flyttade?

Vi flyttar nu den 25 Maj..

vägbeskriving il krykan vet jag inte om jag kan ge för den ligger mitt ute på landet. Men om ni skriver ut beskrivning till häljarps tågastatoin så kan jag be min bror möta upp er där? Är det ok?

Kyrkan ligger inte alls långt där i från. kram

2010-05-09 @ 18:13:05
URL: http://ljusenimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0