grattis

grattis till mej som blev 24 i onsdags, dagen var lugn, jag jobbade och dom bjöd på tårta, för övrigt märkte jag knappt av min dag, fick en symaskin av jimmy.

igår fick jag även in mina pengar...ja just det, har ju inte skrivit om det hehe
för ett tag sedan ringde jag till trygg-hansa där jag har min livförsäkring som mamma och pappa tecknat åt mej när jag var liten, jag undrade om dom kunde täcka en ny ivf, det gjorde dom inte...men dom sa att jag kunde anmäla min sjukdom så de kunde gå igenom den å ev betala ut, jag tänkte att jag kunde få utbetalt kanske halva ivf`n alltså 10,000 men i fredags fick jag hem ett brev där det stod att de granskat min journal och kommit fram till att jag får betalt för 7,5% invaliditet. det innebar att jag igår fick utbetalt 1,13700:- fan va glada vi blev..så nu ska vi betala av alla lånen utom huslånen och idag var jag och nathalie på toys å köpte en massa leksaker, jag köpte en mega stor hund som jag velat ha i evigheter, nathalie fick en elbil, en cykel, en radiostyrd insekt, en bok, ett reseritblock och en prinsessklänning.
på lördag åker vi upp till glumslöv och firar våra födelsedagar men innan dess så ska vi köpa lite leksaker till mej och jimmy..vi ska ha två datorer, jimmy ska ha en i lastbilen och jag en här hemma, sen ska vi köpa en ny kamera och har beslutat oss för att köpa en som tar flera bilder direkt...som fotograferna har typ.


ja så nu ska nathalie få nanna å jag e faktiskt helt slut själv men ska faktiskt se på lyxfällan å sen ska jag sova för i morgon väntar jobb igen, där trivs jag enormt mycket.

kram

Kommentarer
Postat av: Monica

FÖRLÅT! Grattis i efterkott!!!!

2010-05-13 @ 21:51:48
URL: http://ljusenimittliv.blogg.se/
Postat av: Monica

OJ o grattis till pengarna!!!

2010-05-13 @ 21:53:05
URL: http://ljusenimittliv.blogg.se/
Postat av: Monica

hej vännen! tyvärr så vet jag inte hur man gör det =( jag har heller inte blivit klok på hur man gör o har inte orkat att kolla upp hur man byta skrivbordet.. annars e datorn behändig o skön att använda.. allt bra? kram

2010-05-16 @ 23:52:26
URL: http://ljusenimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0