wow

det var länge sedan jag skrev här.
sorry för de som läser.

det har hänt en hel del på sista tiden faktiskt men jag har inte haft tid eller ens en tanke på att skriva här faktiskt.
en rolig sak är att jag för första gången har fått bli gudmor..till världens gulligaste alma..blev så rörd när nathalie frågade mej.
så den 16 april var det dop och det var jätte kul, full fart från morgon till kväll.
dagen innan hjälpe jag till med att duka och fixa lite.

i fredags åkte vi upp till osby och hälsade på camillas lilla underverk. så söt.
igår på påskafton körde vi ut och handlade blommor till trädgården och planterade dom..så mysigt det var att få iordning och fint.

idag ska jag och nathalie ha en fika date med nathalie och hennes kidz..
vi ska mötas på lekplatsen och ha med oss lite fika och bara njuta av solen och att barnen roar sejför fullt.

så otroligt härligt med detta fina vädret.

igår runt halv 8 på kvällen så tog jag en lång promenad ute i skogen, jag gick ut mot skjutbanan och sen vidare ut mot skogen, jag hittade så otroligt många fina platser som jag inte trodde fanns, jag jag var tyvärr lite fel klädd, hade tunna byxor och foppa tofflor så efter ett tag när solen gått ner så blev det kallt så kunde inte gå så långt som jag ville tyvärr men det får bli en annan gång.

Kommentarer
Postat av: nathalie

världens bästa gudmor e du<3 Blev juh inte lekplatsen men folkets park o grillning på kvällen! Mycke trevligt

2011-04-24 @ 21:31:00
URL: http://sprinchorn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0