tid

fgfgdet var ett tag sedan jag skrev här och det har sina förklaringar.
det hat hänt mycket i mitt liv de senaste månaderna och jag kan ju alltid ta det från början.

ja det är ju strax över 3 månader sedan jimmy dumpade mej...nu såhär i efterhand så var det de bästa som kunde hända i nuläget.
jag träffade en kille som funnits i mitt liv sedn 5 år tillbaka..tyvärr höll det inte så jag kände att det gick för fort fram..allt kändes stressigt och jag måde inte bra av det.
min bästa killkompis som jag dock varit kär i ett längre tag besvarade mina känslor och vi är nu ett par och jag är lyckligare än någonsin. men många tråkigheter har hänt i mitt liv med..som många av er redan vet så var jag i en djup deprition för 1,5 år sedan...den tog jag mej ur med massa hjälp från en terapeft och stöd från vänner. jag har dock fallit tillbaka i samma skit igen..även fast jag är lycklig så mår jag piss..jag kan verka glad utåt mej det är jag inte. allt har fallit runt om mej på en och samma gång så jag känner bara att allt är skit.
lite har börjat lösa sej dock...på fredag ska jag till terapeften igen och börja reda ut allt igen från början...så det inte går så långt som det gjorde sist.
sen ska jag flytta på lördag för att komma bort här ifrån..jag klarar inte av att vistas i huset längre..mår bara sämmre här.

om 1,5 vecka slutar jag på city gross och det känner jag bara aen lättnad över...jag älskade verkligen det jobbet..de var hur kul som helst att vara där men jag var inte önskad där..folk ville inte ha mej där så då känns det bara bra att komma där ifrån...mycket av min deprition ligger till grund för de fula ord som spridit sej på cg om mej..jag är väl medveten om att någon där ifrån läser min blogg tycker dock det är fegt att du inte vågar stå för vem du är...även fast jag har mina misstankar redan.
skitsamma.

nu vet ni det...linda klistrar på ett falskt smile varje dag men mår piss innombords.
den enda som får mej att må riktigt bra och le världens största leende som är äkta är min älskling..han och nathalie betyder otroligt mycket för mej...även min bästaste gumz som stöttar mej i alla väder gör mej till en lycklig människa....tack för att ni finns.


Kommentarer
Postat av: Anonym

terapeut heter det

2011-09-26 @ 11:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0