ooo

det var länge sedan jag skrev här inne.
tänkte jag kanske borde bli liiiite bättre på det nu.
serskillt när det händer saker och ting hela tiden nu mera.

ja jag kan ju börja skriva att jag köpt ny bil...med lite hjälp av jimmy så köpte jag en ford focus kombi så nu har jag gott om utrymme för hela familjen hehe.
är jätte glad för den bilen faktiskt.
sen är det ju lördag men jag och älskling kör på en total mys helg med tanke på att det blåser satan i det ute.
och ingen snö har det kommit heller.
nathalie har nämligen bestämmt att hon ska ha en rosa pulka och jag och alex ska ha varsin likadan rosa pulka som vi ska åka med hehe.

sen e julpyntet uppe allt utom granen som kommer upp i morgon då vi ska först ut och handla en och sen kommer alex familj och nathalie för att hjälpa till och pynta den.
ska bli mysigt...en hel familj för att pynta en gran hehe.

alla julklappar är inhandlade oxå..dyrt har det blivit...men det är det värt...har till och med köpt en julklapp till mej fast den ger jag mej själv efter att julen varit hehe.

har även börjat plugga...sitter faktiskt i detta nu och försöker plugga inför tentan på tisdag...inte lätt att ägna lördagen åt att plugga....det suger hehe.

så nä nu ska jag fortsätta med det som är viktigare hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0