22/2

är det ens lönt att skriva? humm..finns inget att skriva om igentligen.
jag sitter bara och väntar på att tiden ska gå så jag kan köra till jobbet..i en kall bil men snö på.
ja fy fan..så trist att vakna, titta ut genom fönstret och se att det snöar för fullt och att det dessutom har lagt sej...usch.
det snöar än och det är snart en timme sedan jag gick upp..tack o lov att jag ska vara inne hehe..men blir kanske att plocka fram pulkorna igen då (hoppas inte) :)

nu e klockan 07,16 så ska åka om 15 minuter och allt jag har kvar att göra är att borsta tänderna.
pepsi och novani ligger på varsin sida om mej i soffan och bara myser, jimmy och nathalie sover...iaf i 15 minuter till sen ska de upp och påbörja sin morgon.

idag händer inte något mer än jobb,hinner inte mer så mycker mer om dagarna..åker hemmifrån 07,30 och är hemma 17,30 sen blir det mat och den e klockan så mycket så nathalie ska sova..

nästa vecka börjar jimmy jobba så då blir det att gå upp ännu tidigare för att hinna lämna nathalie på dagis..den lilla stackaren kommer va på dagis länge om dagarna nu..(fast tror inte hon bryr sej)
sen blir det hem på middagen varje dag för att gå ut med pepsi..men det e lugnt, skönare att äta mat hemma ändå.

nä nu ska jag in på facan en gång till ch sen ta undan frukosten och ja sen måste jag sticka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0