alla hjärtans dag

denna dagen har varit helt underbar.
det är dock så väldigt mycket jag vill skriva om dagen här men gör det inte för det är saker inte alla behöver veta.
men hur som helst så var jag ledig hela dagen, jimmy och jag lämnade av nathalie på dagis och sen åkte vi in malmö, vad vi gjorde där nämner jag inte men några av er vet redan.
det var iaf otroligt kul. idag fick jag frukost på sängen..mega härligt..två mackor med ost och marmelad och varm oboj..älskar dej jimmy.
när vi kom hem från malmö så la jag mej för att vila sen åkte jimmy och hämtade nathalie på dagis och sen vidare till bvc..hon väger 13kg och är 92cm lång...jag tippade på 15kg och 90cm.

när de kom hem gav nathalie mej en stor kram och sa att hon varit hos doktorn.
när hon hade fikat så fick jimmy ett litet paket av oss som innehöll en ask med gele hjärtan, ett kort och från nathalie ett litet hjärta där det stod världens bästa pappa på som han skulle ha i lastbilen.

sen lagade jimmy mat till oss..pommes och lövbiff..jätte gott.
nu blir det bara mys av resten av denna dagen.
i morgon är det tillbaka till jobbet och på onsdag tillbaka till malmö och har roligt igen.

Kommentarer
Postat av: Monica nybliven fru till Jonas!

hihi e det kanske dags för en liten igen? =)

2011-02-14 @ 19:37:53
URL: http://ljusenimittliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nä inte än tyvärr..det lär få vänta ett tag till:(

hur går det för nr 3? blir det en liten oliwer?

2011-02-19 @ 20:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0