Lördag

inte klokt vad fredagen gick snabbt.
jag var ju hemma från praktiken onsdag och torsdag pga kramper i magen.
så gick tillbaka på fredagen och det var jätte kul. jag hade att göra hela dagen och tiden gick jätte fort.

när vi vaknade idag och hade ätit frukost så körde vi iväg till willys för att inhandla veckans mat.
där gjorde jag bort mej som fan hehe.
vi mötte en man där som hälsade och både jag och jimmy kände igen honom..men jag kunde inte placera honom, så blev jag nästan övertygad om att han var en kille till en av mina vänner, så jag nämnde något om hans barn..saken är att han hade bara söner och jag snackade om en tjej..när vi åkte hem så sa jimmy att det inte alls var den killen jag trodde utan han som hade hunddagiset där pepsi gick innan...pinsamt.

väl hemma åt vi middag och sen drog jimmy iväg för att träna...han e inte hemma än:(
nathalie och jag spelade memory och städade lite..nu e hon där uppe och jag passar på att sitta lite vid datorn och se på film hehe.

ikväll blir det bara att mysa, göra lite fruktsallad och sätta på en bra film...dyka ner under filten och njuta..nathalie ska få vara vaken lite längre ikväll så blir familjemys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0