1/1 2011

så många ettor lär jag inte få uppleva förän den 11/11-2011 hehe.

denna dagen har varit bland de tråkigaste jag varit med om.
sovmorgenon var ju trevlig och det hade jag inte sagt nej till i morgon heller men så blir det ju garaterat inte.
jimmy stack iväg klockan 12 och kom inte hem förän 21 så hela dagen har varit världens slö dag för mej och nathalie.
vi har inte gjort ett skit..vilket i slutet var enormt trist..jag ville bara sova och nathalie ville helatiden ha mej runt henne..allt hon gjorde så skulle jag vara med..vilket tog på mitt tålamod för jag hade ingen ork till det.
kände mej som världens sämsta mamma just då.
så i morgon får det bli andra bullar...antingen får hon och jag gå ut och hitta på nåt eller så får vi ta och städa och hitta på nåt kul inne. får se hur vädret är.

när jimmy kom hem så hade nathalie somnat och vi såg på hiphip..lika rolig som vanligt.
sen blev det patrik 1,5 som jimmy somnade till. så jag väckte han och begav oss upp till sängen ist där jag såg resten av filmen...nu ser jag på pansionärsjävlar..repris så inte så kul.
ska snart försöka sova...men jag e så djupt besviken att jag inte kan sova..just nu.
nathalie du vet vad jag pratar om..så nu vet du resultatet med..:( äh det kunde ju ha varit roligare tycker man ju...eller hur.

nä nu avslutar jag det här för batteriet dör snart så kan inte skriva så mycket mer...så god natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0