2/1-2011

idag sker inte så mycket faktiskt.
jag har iaf beslutat mej för att inte göra inget som igår.
den dagen var för dryg...tiden gick så sakta så det finns inte ord att beskriva hur less jag var på den dagen.
idag har jag beslutat att städa och baka. först ska jag slänga på nathalie kläder och mej själv sen ska vi gå ner till affären och handla lite så vi kan baka efter det bär det av hemåt igen..fast utan brådska för lite frisk luft behöver både jag och nathalie.
hon klättrar lika mycket på väggarna här hemma som jag.
som tur e så börjar hon på dagis i morgon igen och ska vara där mån och tis nu hädanefter...det blir skönt för henne att leka av sej.
sen försöker jag boka in en ny paydate med elton för både hon och elton tjatar om varandra tydligen.
nathalie tjatar om eltons puss och elton ropar på nathalie så fort hans mamma får ett sms.

städning lär det oxå bli idag för det behövs kan jag meddela..novani har levs loppan i badrummet där uppe och dragit in sand ända in i sovrummet..sen här nere behövs det oxå städas.
om inget annat så aktiveras man lite iaf.
sen får jag se om jag orkar lägga i en tvätt oxå.

så rolig ser min dag ut..hehe.
det som nathalie och hennes familj ska göra idag...tura till danmark vill jag med göra...gu vad det var länge sedan..får tjata på jimmy att tura en dag..nathalie hade älskat att åa båt, hon hade nog tryckt näsan mot rutan hela vägen hehe.
det fr bli nästa familjeutflykt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0