9/1

jag kan börja med att nämna att jag är helt slut.
igår var det helt omöjligt att somna..vi gick och la oss vid 22,45
jag såg klart filmen och sen läste jag i min orkide bok.
när jag kände hur trött jag blev så la jag mej ner...men kunde inte somna...jag somnade först 01,30.
nathalie vaknade halv 9 och gick upp med pepsi..jag låg kvar och somnade om en kort stund.
det var jätte skönt..sen kom nathalie och hämtade mej när hon ville ha frukost.

i går tog vi undan alla julsaker...ja utom gardinerna då..de får vara kvar tills jag köpt de nya.
så fort granen var ute så tyckte jag att det blev så stor yte men rent och fint blev det verkligen.
imorgon påbörjar jag min praktik och jag är både nervös och jätte glad...men har absolut ingen aning om hur jag ska ta mej upp på morgonen..jag ska ta bussen som går 07,05 vilket innebär att jag måste gå upp 05,45
så tidigt har jag inte gått upp sen länge...och nu när man ar lyxen att sova till 9 så e detta lite jobbigt.
tyvärr kan jag ju inte ta bilen för där finns ju inga gratis parkeringar inne i lund..jäkla skit.

idag blir det bara lite städ och en riktig innedag för med detta regnande så drar jag mej för att gå ut.
ska tvätta upp alla jimmys jobbkläder annars lär de ligga kvar i tvättkorgen tills dagen innan han börjar jobba igen hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0