:(

dagen började minst sagt inte bra om jag säger så.
vi sov till 9 och det var härligt må jag säga.
men väl uppe ur sängen blev allt trist.
vi hade planerat att bada ett bröd till frukost, det blev inte direkt som planerat, det gick att äta men det var inte som tänkt:(
idag var det planerat att vi skulle åka ut och handla, jag tänker fortfarande åka ut men ser inte fram emot det lika mycket som sist.

hur man än försöker så är det alltid något som fäller en...kanske ska man ligga kvar på marken..då kan väl inget annat tråkigt hända??
eller ska man kasta in handduken och gå vidare?
eller kämpa?
tror jag ligger här ett tag och funderar.

nä men ska väl få på nathalie kläder nu så sticker vi ut och handlar..sen får vi se vad som händer.
kanske kanske vänder allt?? vem vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0